Workflow

Intervintage, een boost aan ruimte

Na een oriënterend gesprek kunnen klanten kiezen voor de samenwerking met Intervintage.
Zo mogelijk wordt de locatie bezocht om deze optimaal in te laten werken op de creativiteit van de interieurontwerpers.
Na keuzes als stijl, thema en budget gaan de ontwerpers van Intervintage aan de slag.

De eerste stap in de workflow is het maken van een moodboard; een mix van materialen, kleuren en motieven die samen een eenheid vormen in stijl.  De mix wordt met de klant besproken en bij groen licht gaan de vormgevers aan het werk om het concept tot in de kleinste details uit te werken. De opdrachtgever wordt  in het gehele proces, van ontwerp tot oplevering, betrokken.

Intervintage heeft in haar bestaan een prima netwerk opgebouwd voor de levering van kwaliteitsmaterialen variërend van de mooiste marmers tot de beste houtsoorten. Ook hier geldt; voor elk budget een passend aanbod. In een ruime werkplaats  worden de materialen bewerkt  tot uniek eindproduct. Zij werken uitsluitend met de beste vaklui. Deze ambachtslieden zijn onderdeel van het geoliede team, een team waarin uiterste precisie hoog scoort.

Intervintage kan er voor kiezen haar eindproducten direct bij haar leveranciers te bestellen, bijvoorbeeld  bij de aanschaf van meubelen, decoratie en stoffering. Bij unieke interieurstukken kan het voorkomen dat Intervintage zelfs een beroep doet op haar antiquairs.

De werkplaats van Intervintage beschikt over een ruimte waarin het te verwezenlijken interieur tot in de uiterste finesse kan worden opgesteld.

Als alle partijen het eens zijn kan de echte metamorfose beginnen. “Wij geven een boost aan uw interieur”, zoals ontwerper Peter Bakker het zo mooi verwoordt.

Klanten kunnen kiezen voor het turnkey principe waarbij de opdrachtgever het gehele project aan Intervintage toevertrouwd. Van ontwerp tot totaalinrichting, voor de klant een zorgeloos traject.